TeoMom Açıkçası ben istemiyorum. Yapmadığında iki taraf da elim güçleniyor kimsenin lafını dinlemeden kendi aklıma göre yaşıyorum. O yüzden almamalarını tercih ederim. Bir de dedikodusu oluyor şunu aldık bunu aldık diye. En iyisi ben yapayım, aklımda kalmasın