Arkadaşlar ilk gebeliğim ve 37 haftalık gebeyim. Arada kasılma tarzı şeyler olur karnımda çok sertleşir anlık ağrı olur geçer. Nst de kontrole gittiğimde hep sancı da çıkmıştı ama onları hissetmemiştim. Bu gün sertleşme daha fazla oluyor ve adet sancısı gibi ağrım var zorla yürüyorum. Doğuma yakın böyle mi oluyor ağrılar.