Sibelll188 Benimde vardı özellikle sanki nabız atması gibi oluyordu bı ara çok şiddetlendi yattığımda kalktığımda hep oluyordu, vitamin ilaçları başlandı denk gelmis olabilir ama geçti şuan benim, belki tansiyonum düştüğü icinde olabilirdi o aralar hep düşük seyretti genelde, tam anlayamadım ama şuanda geçti benimki, ilaçlarımı düzenli kullanmaya başladım multivitamin d vit vs, insalalh sizinkide geçer:) ama benimde gebelikte başladı yani çok eminimm