SirinFerhat0 Hanımlar merak ettiğim birseyi soracağım az önce abdest aldım çıkarken sanki su gelmiş gibi hissettim biraz peçeteye baktım hafif ıslaklık var ve hafifte sarımsı leke geldi sizce nedir tecrübesi olan
Buse-5 SirinFerhat0 enfeksiyon akıntısı olabilir su gibi sarı akıntı oluyor genelde, suyun gelse sürekli gelir tutamazsın diyorlar
cileklicookie SirinFerhat0 enfeksiyon gibi Suyun gelse bariz anlarsin canim cunku tutamazsin onu afedersin cisten daha fazla akiyor
arenkus SirinFerhat0 canım o enfeksiyon akıntısı aynı haftalardayız idrar yolu enfeksiyonu var günde üç dört defa geliyor o şekilde maalesef. Çok hafif sarılık bile varsa enfeksiyondan dolayı bol bol su içmelisin
SirinFerhat0 Buse-5 açılma oldumu? Diye düşündüm Bi an bilmiyorum enfeksiyon vardı bende ama idrar tahlili verdim sıkıntı yoktu geçmişti oda 20 haftaliktan önce bu aralar sürekli sarımsı akıntım oluyor her değiştirdiğim pedin üzerinde oluyor.
Buse-5 SirinFerhat0 SirinFerhat0 vajinadan kaynaklı enfeksiyonda olabilir illa idrarda enfeksiyon çıkmayabiliyor, bende aynı sorunla doktora başvurmuştum doktorum vajinadan kültür testi aldı smear testi gibi orda candida mantar enfeksiyonu çıkmıştı ama akıntıdan başka bir belirti yoktu kaşıntı falan krem verdi içine sıkılan tek dozluk o geçirmişti.
arenkus SirinFerhat0 bir de idrar tahlili ver tek dozluk antibiyotikler oluyor suda eriyen ondan verebilir doktor bu hafta bana ondan verdi akıntı fazla olunca
cileklicookie SirinFerhat0 yaratir tabiki erken doguma kadar gider enfeksiyon basite hafife alinmamali
Berf123 Aynısı bendede oluyor birkaç gündür ama bende tedirgin oluyorum ama akıntı galiba beyaz veya sarı renkte birşeylerde oluyor çamasırda