Arkadaşlar yarın 31 oluyoruz inşallah, 2 gündür karnım sert yani dokunduğum zaman bir yumuşaklık hissetmiyorum sanki birşeye dokunur gibi his oluyor nasıl tarif etsem bilemedim açıkçası, ara ara hareketleri oluyor ama çok hafif karnım da sert olunca bir sıkıntı olabilir mi acaba diye düşünmedim değil. Normal midir yoksa doktoruma bildirmem gerekir mi? Hiç hissetmiyorum değil ama hafif güçsüz ve az hissediyorum