elifcindoruk cumartesi benimde vardı kontrol hatta daha önce erken doğum yaptığım için sancı olabilir belki diye nst ye de bağladı sancı çıkmadı ama gğn geçtikçe bebek haraket ettikçe altta zonklama oluyor riskli olmak zor ne zmm gelecek ne olacak muamma 32 yi bitirsen korkma dedi dr bkm inşallah 37 leri görürüz