elifcindoruk Bugün 31+1 olduk biz 🤭 var mı aynı günde olduğumuz tatlı annelerimiz, kardeşlerimiz? Aynı günde doğacak olmaları çok heyecanlandırıyor beni. 🥲
Aliyegunes elifcindoruk 30,4 bnimde canım ikinci kızıma hamliyim ❤️ bu ara bacak ve bel ağrısı oluyor kasıklarinda kramp gbi bsey normalmi acaba onun haricinde bakalım artık sağlıkla gelsinler 🌺
Lylaars elifcindoruk elif hanım.benimki de 31 arti 1 insallah sağlıkla aliriz kucağımıza minnoş larimizi
elifcindoruk Aliyegunes sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻 aynı ağrılar bende de var. Özellikle kaşık ve sırt ağrıları. Az kaldı deyip devam ediyoruz, yeter ki iyi olalım 😊
elifcindoruk Lylaars aynı gün belki de 🥲 anneliğimiz düşündüğümüzden de güzel olsun, sağlıkla kavuşalım inşallah 🙏🏻 😍
ZehraEcemaksoy Bizde tam 30 haftalık olduk doktor bana magnezyum vermişti kasik ağrısı için filan o faydası oluyor
elifcindoruk ZehraEcemaksoy sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻 ağırlarım devam ederse sorup takviye istemeyi düşünüyorum bende 😊