Hanımlar 36. Haftadayim sabahtan beri bebisim yok denecek kadar az hareket etti normalde kıpır kıpır tatlı falan da yedim hareketlendirmek için ama dediğim gibi çok az yani bunun dışında başka bı şikayetim yok çok hafif belim sanciyor hastaneye gitmek için yeterli bı sebep mi yani sizde gitmeli miyim yoksa bekliyim mi doğumla ilgili bir şey olabilir mi ?