Ozgee96 akıntıda belirti aramayı bıraktım ben, adete 5-6 gün kala beyaz akıntım başlardı sevinirdim belirti diye, herkesin öyle çünkü diye, ama adet olurdum. Bu ay çok az bir akıntım oldu beyaz, yok gibi neredeyse, adetim geçti hamileymişim. He ama kiminde gebelik öncesi geliyor. O yüzden akıntıda belirti arama, hatta şunu söyleyim maalesef adet ile gebelik belirtisi arasında hiç fark yok. Buna akıntı, göğüs hassasiyeti, kasık ağrısı dahil.en güzeli adet gününü beklemekmiş , bende geç oldu ama öğrendim. Senin ki inşallah bebiştendir canım ☺️