Ozlmttl 36+6 .haftamdayım vücudum çok şişmiş doktorum normal dedi ama ellerim çok ağrıyor ağrısından kaç gündür uyuyamıyorum hep uyuşuk hep karıncalanıyor ne yapsam ağrısı hafifler öneriniz var mı 😓
Eminecak Ozlmttl 34. Haftadayim cok oturunca ayaklarım şişiyor. Çok yürüyünce de ellerim şişiyor. Kan akışını düzgün sagladiktan sonra ve tukettigin suyu vucuttan attiktan sonra sıkıntı olmaz. Fazla tuzlu tuketme ki içtiğin sular atılsın vucuttan
Kubra_miray_szr Eminecak bende 22 haftadayım bebeğin hareketleri pek olmuyor çok nadiren 10 günde ama karnimda pit pit bisey var o kalp atışını acaba bu konuda iyi bilirsiniz siz
Ozlmttl Eminecak ilk başlarda tuzu çok tüketiyordum şuam bıraktım tabi ama suyu çok içiyorum ve yürüyüşde çok yapıyorum yani hareketsizde durmuyorm aslnda hiç ama niye bu kdar ağrı oluyor anlamıyorum😥
Ozlmttl Kubra_miray_szr benim ilk gebeliğim bende bebeğimin hareketlerini çok geç hissettim kalp atışı değilidr de o hıçkırığıdır
Kubra_miray_szr Ozlmttl benim ikinci gebelik aradan 8 yıl geçti ilki kızdı buda oğlan 23 haftalik girdim ama hala bisey yok