yagmurefe ben çektirdim canım yapışıklık çıktı sonrası küçük bi ameliyat oldum ve 2. Ayda gebe kaldım . 9-10 ay denemiş gebe kalmamştm ilk gittipim doktor yönlendirmedi . Diğer doktorum istersen bi bakalm hem tüpler de de bşy varsa yıkanmış olur dedi iyi ki çektirmişim