Ilk_anneligim Slm kızlar dün sezeryan oldum. İlk gebeliğim. Bugün yürütmeye başladılar ama mahvoluyorum. Karnımın içi yanıyor sızlıyor. Acaba bu ne zamana düzelir. Çabucak iyileşmemi sağlayan bir krem bir ilaç var mı yatarken sorun yok ama yürürken mahvoluyorum 😓
1prenses2prensyenigebe Ilk_anneligim ben ilk sezaryende tüm gece yürüdüm neredeyse gittim 3 tur attım koridoru hastanede geldim yattım biraz sonra yine kalktım yürüdüm yürüdükçe azalıyor acı yoksa hep acır ağrır yürümeye gayret et bacım tutuna tutuna yavaş yavaş acele etme yattıkça kötü hissedersin gazın çıksın tuvaletini de yap evde daha rahat olursun duşunu alırsın giyinir rahat edersin
nlycltk Ilk_anneligim 3 buçuk ay önce yaptım öğlen oldum akşam yürümeye başladım o gün sabaha kadar hiç uyumadım sürekli hastane koridorunda yürüdüm durdum şükür ağrım sızım olmadı yürüdükçe geçer acısı
2bebe1gebe Ilk_anneligim 2 kez sezaryan oldum ve ne kadar çok yürürseniz o acı o kadar çabuk geçiyor ilk 1-2 hafta biraz zor geçiyor ama geçiyor yani ilk doğumda 3 günde ayaklandım iyiysim 2.de 2-3 hafta sürdğ bu durum bende tamamen size bağlı yani
babygeldi Benim de bugün 6. Günüm ilk kaldırdıklarında çok zorlanmıştım ama yürümedikçe ve ayakta vakit geçirmedikçe ağrı azalmıyor malesef o yüzden sabret ve olabildiğince yürümeye çalış çok yavaş adımlarla
Ilk_anneligim babygeldi evet yürüdük mu sabki biraz daha açılıyorum. Ama tansiyonum düşüyor gibi oluyor. 2-3 saatte bir 10-15 adım atıyorum yatıyorum tekrar. 😥 Yattım mi problem yok.
Ilk_anneligim 1prenses2prensyenigebe çok teşekkür ederim bacım bende daha demin 10 dk yürüdüm hakikaten yürüdükçe sanki acı azalıyor. Yatasım gelmiyor. Yatınca da kalmasın gelmiyor. O ilk kalkış anı çok fena
1prenses2prensyenigebe Ilk_anneligim bide bak kalkarken yardım alıyosan seni sırtından desteklesin sen onun kolunu tut yani kendini sen ayağa kaldır ama elini tutup seni ayağa çekerse canın yanar beni kayınvalidem bekliyodu anne dedim sen beni sırtımdan ittir bende yatağın kenarından destek alıp kalktım o zmn dikişlerim pek acımadı öksürük geldiğinde de ince bi yastıkla karnını bastır dikişlerin daha az acır çok değil yalnız sadece dikişlerine değil karnına bastır bol bol sadece az şekerli nescafe iç bitter çikolata ye narkozun etkisi çabuk geçer ağrı yapmaz inşallah çabuk toparlanırsın bacım Rabbim yar ve yardımcın olsun
Ilk_anneligim 1prenses2prensyenigebe Allah razı olsun bacım çok teşekkür ederim. D dediklerini yapacağım.