İştahım gerçekten yok. Bu dönemde herkes yiyor içiyor ben tam tersi. Sadece meyve yiyeyim su içeyim yeter gibi bazen zorla yiyorum bebek için. Bebeğimin kilosu yerinde ama korkuyorum bu haftalar önemli iyi beslenmek. Herkes çift kişilik yerken ben niye böyleyim ya. Bahsettiğim çok yiyip kilo almak değil. Aksine halimden cok memnunum görünüş olarak. Sadece iştahsızlıkta çok iştah kadar iyi değil. Şeker yok, bulantım yok, tansiyon yok, stresim yok, bebegin kilosu suan icin iyi bende niye iştah yok bunu yaşayan var mı ? Haftam 30…