Meowmeow Merhaba kızlar, 14. Haftaya girdik ama bazen böyle hafif bir şekilde kasık ağrısı yaşıyorum. Sizde de böyle oldu mu? Normal mi?
Pitircikk Meowmeow bugün 14+1 iz ben de geçen hafta kasık ağrıları yaşadım adet olacakmışım gibi ama 2-3 gün ara ara oldu geçti, rahim büyüyor ondan sanırım. Dinlenmeye çalışın
Meowmeow Pitircikk evet, doktoruma danışayım o da aynı şekilde bir yanıt verdi. Ben de böyle adet olacakmışım gibi oluyordu 🙈