Anladık turist memleketi herşey pahalı die doğum veya kontrol de mi para ile olmak zorunda bu nasıl şehir 350 den kontrol de 9 ayda kaç bin oluyor bide üstüne 7/10 bin de doğum parası ne güzel bütün ağrıyı zorluğu ben çekeyim bide para gitsin
Bn bu şehirde yeniyim durumu olmayan normal gelirli insanlar ne yapıyor nasıl hallediyorlar