Pelin_71 gebeliğimin ilk üç ayı o kadar çok hasta oldum ki mecbur ilaçta kulandım kulak iltihabı , faranjit, grip,göz enfeksiyonu geçirdim. Hafif ilaçlar kullandığım için uzun ve zor iyileştim bağışıklık düştüğü için olur demişti doktor bol bol su iç meyve ye sağlıklı beslen canın istenmesede ben ağlamıştım bi gün oturup allahım doğuramadan hastalıktan ölcem galiba diye korona oldum bile sanmıştım şükür ki olmamıştım