Gulsum-crk26 4 cm açıklığım var nişan geldi hastaneye yatisim yapıldı ciğer geliştirici vuruldu böyle durumla karşılaşıp sağlıklı bebisi olan varmı?
_neslihan_ Gulsum-crk26 bende aynıyım ama henüz 3 cm benimki makat pozisyonunda ama korkma doktorum artık bir sıkıntı yok dedi bana yarın eğer 4 olduysa bende sezeryan olucam küvezede girerse birşey olmaz inşallah ihtiyaç olmaz ama en fazla 2 hafta kalır rabbim hayırlısıyla bize kavuştursun çocuklarımızı inşallah korkma 2 kilo doğup küveze girmeyen var bana sadece solunum sıkıntısı olursa girer dedi
Ksks07 Deniz2961 hemen hemen kaç kilo olduğu zaman sorun olmuyor acaba bu haftalarda bilginiz var mı ?
Elfkrblk 5 gün hastanede yatım ve 25 tane ye yakın serum iğne yedim ama bebek durmadı 5 gün sonunda doğurdum 4 cm açılmam 10 ona çıkıp sabah 6 dan öğlen 2 ye kadar sancı cektim şuan bebeğim küvezde 1 haftadır
_neslihan_ Gulsum-crk26 doktor biraz daha bekleyelim kilo alsın dedi belki döner dedi 4 cm olunca mecbur sezeryana alıcaz ama dedi 3 günden kontrole gidicem yarın bakalım ne olumuş ağrılar zorluyor ama dayanıyoruz
_neslihan_ Gulsum-crk26 maalesef hala bekliyorum 😅 doktorum ne kadar senin karnında dursa o kadar iyi dedi gelişimi için belki döner diye almıyor sezeryana 4 cm olana kadar bekleyelim dedi bugün kontrölüm var tekrar beklemedeyim ağrılarım çok fazla ama sabrediyorum
Gulsum-crk26 _neslihan_ sabır 🤲🏻 bizde bekliyoruz 35+5 olduk birazdaha buyumeliler bencede insAllah sabırsız bebis bekler 🥹
Gulsum-crk26 _neslihan_ evet bencede ne kadar bekleseler iyi canim sabret sabret dayan 🤲🏻 banada öyle dediler 5 gün tedavi altında kaldım bugün taburcu etti sancın olursa gel dedi 🥰 büyütmek istiyorum en azından 37 38 görelim çok küçükler dahaaa erken doğup kuvezde kalacağına karnimizda guvendeler acilma neden oluyor anlamıyorum nişanın geldimi?