nedime09 24+5im bebeğin hareketleri azaldı sanki yattım tatlı yedim ama hareket etmedi böyle olan var mı napa bilirim
cileklicookie nedime09 merhaba hareketlerin azalmasi ile hic hissetmeme arasinda cok fark var. Hemen acile gidecek kadar korkutmayin kendinizi. 24 saat icinde hic hareket hissetmezseniz o zaman doktorunuza danisin. Ama stres yapmayin solunuza uzanin visne suyu icip cikolata yiyin yorulmayin pek.
Kelebek-15 Bazı günlerde öyle olabilio günü gününe tutmuo bebişleriniz canım stres yapma hemen şekerli bi şeyler yerdim yine hissetmezdim bazen ufak ufak karnımı dürterdim uzanırken hafif de olsa hissederdim bi öyle dene istersen
Kelebek-15 Evet gün içinde hafif de olsa hissetmediysen mutlaka gözük ..sadece bi dürtmeyi dene demek istedim yoksa ihmal etme