B-33
Yok mantarin gebelige zarari olmaz demisti doktorun 9 aydır ayni seyi çekiyorum çünkü 🤷🏼♀️ fitil vs antibiyotik enfeksiyon için kullandim gecmedi suan 38 haftaligiz 39 a giricez hala var mantar gecmiyor bi hafta geciyo bi hafta sonra gene var bende cok kasinti olmuyor akinti oluyo sadece ebe de normal dogum yaparsan cok iyi olur tamamen sökülür enfeksiyonların demisti doktorun da artik doguracaksin zaten dedi o yuzden fitil vs kullanmiyorum çünkü artık bıktım ama travazol falan kasinti icin iyi geliyor mantar kremi ben kullaniyorum hala onu