Yenianneyimmm Kbrsglk ben 17+6 ym ama 3 test için kan verdim ve sonuç 11 gün sonra çıkacak inşallah sağ Salim alırız bakalım cinsiyetinide öğreniriz inşallah
Kbrsglk Benim de 220 gr olmuş dün 4 lü tarama testini yaptırdık sonuçlarını bekliyoruz haftaya çıkacakmış . Dua edin teyzeleri de sonuçlar temiz çıksın .
Cans50 17+3 üm 16. Haftamda 144 gr di.Şimdi bilmiyorum sonuçlarını aldık ama dr um yıllık izinde negatife vs yazıyor ama tam anlamadık tabi.Pzt ya da salı hemen gidip göstermek bir de usg girmek istiyorum bakalım kaç gr olmul bir de dr um bana %80 kız dediği için emin değilim cinsiyetini yanlış görmüş olabilir mi 16 haftada?
Kbrsglk Cans50 sanmıyorum canım benim de 15 haftada kız demişti hala kız diyor ama ben ayrıntılı ultrason olana kadar emin olamıyorum .
Kbrsglk Yenianneyimmm aynıyız canım seninle Benim de haftaya çıkacak sonuçlar inşallah tertemiz çıkar herkesin sonuçları 🙏