Demirssmomm dün öğlen bebeğimi emzirdim yerine yatırdım 1 buçuk saat sonra emzirmek için koluma aldım 5 dakika içinde birden kollarımdan gitti morardı hemen ters çevirdim beline vurdum ama kendine gelmedi daha sonra annem müdahale yaptı kendine geldi ufaktan , komşum sesime yetişti bebeğimi hemen yüz üstü çevirip sırtına doğru müdahale yaptı ve kusturdu süt geldi ondan sonra kendine geldi şükürler olsun , normal de ağzında sütü tutuyor bebeğim yan yatırdığım zaman sütü çıkarıyor ağzından ama bu sefer birden böyle oldu 😞 hastaneye götürdüm yatış yaptılar dünden beri göremiyorum durumu iyi şükürler olsun kendinde hatta yatış olmadan emdi öule gitti , küvez de beslenmesini testleri herşeyi iyi dediler ama gafta sonu olduğu bilgi tam verilmiyor pazartesi yarın doktorlar bilgi verecekmiş , bebeğimi verirler mi bana herşwyi iyimiş önlem amaçlı tekrar aynı şeyi yapar mı diye almışlar