ankakusu_2022 Kızlar bebişlerinizim ay çekimi için hangi aksesuarı kullanmayı düşünüyorsunuz, yazı panosu, anı küpleri bir sürü çeşit var, hem şık hem de uygun bir öneri arıyorum
Ozge ankakusu_2022 benim yazı panom vardı önceden şimdi onu kullanıyorum. Ama anı küpleri çok tatlı duruyor belki ondan da alırım
Deletedmom623737 ankakusu_2022 anı küpleri aldım fotoğraf makinesi bide yazı pano da bime gelmişti indirime girmişti 25 TL ye onu da öyle almıştım😅 degişik değişik kullanıyorum şimdi 😅
Hunilininbirii https://ty.gl/iwfkfre4wt https://ty.gl/4vu6mahoa9 Ben bunları aldım hem fiyatı uygun hemde çok güzel