Kızlar adetim iki gün gecikti normalinde gecikmez
Adet olacakmışım gibi agrı var ama olmuyorum
Göğüslerimde sızlama var dokununca
Midem bulanıyor
Sürekli uykum var
Ve hiç olmaz bende normalinde karnım aşırı siş
Basımdan bi kürtaj geçti 11 haftalık kalbi durmuştu ilk gebeliğimde bu belirtiler vardı
Geçen gebelik testi yaptım anında silik çizgi çıktı ama inanamadım pek bugünde eczaneler kapalı gebelik belirtisi olabilir mi bunlar