Kızlar benim gebelik şekerim yüksek çıkmıştı kilom da var bugün 34 haftalık olduk, Hemen hemen 1 ay var doğuma bugün ani karar ile diyete başladım. Ama çok acıkıyorum iştahım inanılmaz derece açık.. Sabah 2 haşlanmış yumurta, biraz peynir ve zeytin yedim . Öğlen 3 bardak ayran içtim yanında 3 hurma. Gün içinde de limonlu çubuk tarçınlı suyu mu içiyorum ama şuan çok acıktım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Neler yiyebilirim doğum sonrası da dengeli ve sağlıklı beslenmem lazım çok kilo aldım çoook 😢😢