mucizeolsunn benim geçen ay reglim bittikten 4 gün sonra kahveremgimsi leke gelmişti bir gün bir defa ertesi günde bir defa neden olduysa anlamadim da yumurtlama takibi de yapmadım ovulasyon testiyle şimdi de ara ara agrim olunca acaba mi diyorum sonra kendi kendime sacmalama diyorum