Anneminnos benim daha yeni 5+4 ama ben çok erken öğrendim nasıl olduysa.bende de öyle bigün kasık ağrısı göğüs hassasiyeti,halsizlik oluyor bazı günler hiçbir şey hissetmiyorum. Kız kardeşim doğum yaptı yeni bende onun başının etini yiyorum o da öyle olması normal benimde öyleydi ilk 4 ay diyor.