Yumurtlama ve çatlama gördüğüm halde gebelik olmadı. Acaba klomen ve çatlatma iğnesinin bir etkisi var mıdır hani acaba yumurta boyutu belirli bir boyuta gelmediği için klomen etkili olur mu ama belirli bir büyüklüğe gelmese çatlama olmaz mı olur mu bilmiyorum bu konuda bilgisi olan var ise aydınlatırsa çok sevinirim doktorum 2-3 ay olmaz ise eğer klomen ve çatlatma yaparız demişti yani o zaman ovulasyon da hem yumurtlama ve çatlama görüyorum demekki klomenin farklı bir amacı da var mı bilen var mı ?