omeredizmom yapdım yine aynı silik çıktı. Bugündü vaktim tam tamına. Belki de gördüyüm hayalet çizgi. Testin kendisinde olan çizgi. Ama hep regl olduğumdaki belirtuler yok. Ağrılarım da regldeki gibi deyil. Ama bekliyorum daha(( çünki iklim deyiştiyim için son 3 ayda gecikmelerim oluyodu. Çok da umut etmek istemiyorum(