edis22 sancın başlarsa hemen doktoruna gidiyorsun ki bir aksilik varsa yine de ani sezeryana alıyor. İlkim sezeryan aradan 5 yıl geçti ama bu bebeğim de biraz iri yani istesem de normal doğum sıkıntı benim için doktorum iletişim numarasını veriyor ordan ulaşılabiliyor aksi bir durumda