teachervera fatos2309 Doktor arıyorsan düşünmeden Ahmet padak derim ben çok doktor gezdim sezeryan oldum ameliyat sonrası bir buçuk yaşında Oğluma da baktım kızıma da tek Ameliyat olmamış gibi idim
fatos2309 teachervera peki sezaryen hakkında ne dersiniz ben normal doğum yapamayacağımı düşünüyorum acı eşiğim çok çok düşük
teachervera fatos2309 Valla ben ilki zorunlu sezeryan oldu güzel geçti İstanbul da. Burada da zaten sezeryan olacaktım sancım hastabehe gittiğimde 90 idi acil doğuma alındım. Ameliyat sonrası güzeldi evde bir buçuk yaşında Oğluma tek baktım düşünün