Merhabalar eylül ayında nasipse ikiz bebişlerim olacak erkek ve kız. Ancak kıyafetlerini nasıl almam gerektiğini hiç bilmiyorum. Haziran sonuna kadar kıyafet yıkama ütüleme her şeyi bitirmek istiyorum. Şimdilik 2 tane unisex 10lu hastane çıkışı aldım sadece. Kıyafetleri 1-3 ay almak saçma mı olur? Genelde 3-6 ay alın önerisi yapılmış kafam çok karıştı, çıtçıtlılar uzun kollu mu olmalı mesela? Tulumlar fermuarlı mı kullanışlı yoksa çıtçıtlı mı? Vs 😁ikizler için neler alınmalı deneyimli annelerimiz paylaşabilirseniz sevinirim.