Doğuma 2 hafta kala isim bulduk alp ege diye kararlaştırdık hastane çıkışı, çikolata , kolonya şişesi etiketli isimli emzik dahil herşeyini alp ege yaptırdım herkes tek olsun 2. İsim söylenmez diyor ikiside kısa diye alp in yanına ege ekledik sizce ? 🤦🏻♀️🙈 not(hastane çıkışı,çikolata) daha basılmadı etiketleride yeniden yaptırırım üstüne yapıştırırım 😅