Yildiz20 canım bebeği nasıl alıştırırsan öyle gider diyorlar ya aynen öyle.. Benim yeğenim kullandı şuan 4 yaşında hala kullanıyor.. onu eğer bebeğine buyudugundede benimsetirsen kendi yatağı olarak hiç problem olmaz.. yoksa zaten devamlı senin yanında yatarsa kendi yatağına yatırman mümkün değil sana alıştıktan sonra