Nazemm Syd53 ama olurda sizin bebekte öyle bir şey olursa kendinizi o kadar yıkmayın çünkü ben çok ağladım çok üzüldüm şimdi o günler aklıma gelmiyor bile kesinlikle isyan etmeyin
Syd53 Nazemm asla isyan edemem rabbim nasıl uygun gördüyse hakkımızda hayırlısı diyorum ama insan üzülmeden de edemiyor tabi ki rabbim kimseyi evladının sağlığıyla imtihan etmesin 🙏🏻