Seymaben Kizlar malum istanbulun havasini biliyosunuz bebislerinizi nasil giydiriyorsunuz bebegim 51 gunluk gun icinde kisa kollu zibin ve pijamayla birakiyorum 🤔siz nasil giydiriyorsunuz
eda_1997 Seymaben benim bebeğim de 22 günlük ben uzun kol pijama giydiriyorum veya tulum giydiriyorum üşüyo daha küçük olduğu için 😅
Seymaben eda_1997 ay seninki daha cok minnoş 😅😅40 ı cikana kadar bence oyle giydirdim son 10 gundur biraz ince giydiriyorum terliyor cunku🙊
Seymaben gamzosgamzos huysuzlanmiyormu ya benimki biraz kalin giydirsem cok huysuzlaniyor evim guney cephe cok fazla sicak oluyor ondanmi acaba 🤔
gamzosgamzos Seymaben yok canım huysuzlanmıyor ama ben sitede oturuyorum merkezi sistem 15 gundur kapattılar yani petekler calısmiyor