busra7332 14 w bitmek üzere. Doktorum 24 olmadan söyleyemem gibilerinden saçmalıyor. Çok fazla değil mi? İlk kez böyle bi şey duydum. Yakınlarım 4.ayda öğrenmişler hep. Ben de 3 buçukmuşum ama daha çok var diyor. Yanılma payı hep varmış?????
OksijenliSu busra7332 Ben 14+3 de bacak arasını gösterdi doktorumuz, çıkıntı yoktu. %70-80 kız dedi ama haftaya kesin belli olacak. Yani 17+3 de.
dnz_dnz busra7332 13 hafta da çok erken yani şimdi. Benim doktorum 13 de tahminde bulundu sadece, 18 de kesin olarak söyledi. 21 de detaylıda da onayladık. Acele etmeyin bence detaylıya kadar en azından sabredin
Aytiii Devlet hastanesinde de, özelde de Detaylı ultrasonda “kesinleşir” dediler. Kızım göstermiyordu 20. haftada detaylıda ögrendik 💗
Pineapplee Bizde bikac gün önce 20. Hafta detaylı ultrasonda öğrendik kesin ve net olarak 💙 öncesinde tahmin falan duymak istemedik açıkçası sonradan değişmesin diye iyikide beklemişiz 🙏🏻