Sofia__ O haftalarda benim de kanamam olmuştu progestan iğne kullanmıştım 12. Haftaya kadar. Ama kanama 4-5 gün sürmüştü. Bol bol yatıp dinlenmeye, kendinizi yormamaya özen gösterirseniz iyi olur sizin için. Çok şükür şuan 24. Haftadayım darısı size inşallah. Bol bol dua etmeyi de ihmal etmeyin geçer Allahın izniyle. 🙂