Canım ben de zaten tam olarak 22-23 civarında hissetmiştim iyi hareketliydi 25-26 civarı aşırı stresli birkaç gün geçirdim ve 1 hafta kadar bebeğim toplasan 6-7 kere hareket etti aşırı endiselenmistim ama günde 1 kere bile olsa hareket hissettiğim için gitmedim doktora. Sonrasında düzeldi şükür şimdi 28 olmak üzereyiz.
Kendini çok yorma, stres sıkıntı varsa azaltmaya bak bunlardan etkileniyorlar içeride