Onikion Merhaba doğum için bebek çikolatası yaptıranlar kaçıncı haftada yaptırdınız 34 haftalığım ne zaman yaptırmalıyım
Ipekkarakus0 Onikion bende 33+5 haftalığım siparişini verdim 22 haziranda doğum inşallah zaten 3 ay kadar hiç bir sorun olmuyormuş 1 aydan hiç birşey olmaz dediler
Ipekkarakus0 RemziAleyna ben instagram molicikolatadan verdim bi arkadaşım önermişti o memnun kalınca bende sipariş verdim
Hill Ben de 34 haftalıkken yaptırdım çikolata deposu instagram hesabından gayet güzel lezzetli çikolataları var siparişi oluşturduğumun ertesi günü elimdeydi 🌸
SerraveAnnesii Ben doğumdan hemen sonra yaptırdım hastaneye zaten kimse gelmeyeceği için götürmeyecektim. İnstagramda onuratasarlat sayfasından yaptırdım tadı çok güzel güvenilir tavsiye ederim 😇