Selamlar, hastane çantasında tek eksik kalan doğumdan sonra giyeceğim iç çamaşırı. Şu an için gidişat vajinal doğumu gösteriyor ama henüz çatı muayenem olmadı. Bazıları sezaryen olursa depend rahat olmuyor diyor, bazıları sadece depend iyi diyor. Lohusa pedi alsam sezaryende nasıl bir iç çamaşırı tercih etmem gerekli yüksek bel mi yoksa düşük mü? Şu çantada beni en çok zorlayan nasıl iç çamaşırı oldu anlamış değilim :D