_Hill_ öyle tabi canım Rabbim her zaman büyük. İnşallah kucağını doldurur. Benim de iki kaybım var bir oğlum 7 aylıkken diğer ikinci bebeğim 9 haftalıkken ikisini de kalp durması sonucu kaybettim. 2 aydır yeniden düşünüyoruz ilk ay olmadı bu ay da adetime 5 gün kaldı. Ama pek umutlu değilim inşallah Rabbim aynı şeyleri yaşatmaz o yüzden bu ay da olmaz ise bende klomen ve çatlatma iğnesi yaptırmayı düşünüyorum birbirimize dua edelim inşallah Rabbim güzel sonuçlar almayı nasip etsin 🤲🏻🌸