Remo_45 Merhaba hamişler ben 26. Haftadayım doktor kabızlıktan dolayı Progestan verdi kullandım ama yürüyemiyorum baş dönmesi iştahsızlık çarpıntı oluyor ilacı bırakalı 5 gün oldu ama etkileri devam ediyor yaşayan var bu
Naziminverasi Remo_45 ağızdan alıyorsanız bu şikayetleri yaşayan çokk ben üç aydır fitil alarak alıyorum hiç bir yan etkisi yok isterseniz doktorunuza danışıp o şekilde devam edin uygun görürse geçmiş olsun
Defnem_26 Bende 3 gun ictim biraktim carpinti bas dönmesi sersemlik 3 bucukta yasinda oglum var markete gittim yolda bayilcam sandim eve zor attım kendimi artik ihtiyacım olursa fitil olarak kullanmaya devam edeceğim