Zlmtncr
Arkadaşlar merhaba ,
18 haftalık hamileyim bugün kontrolde doktorum bebeğimde beyninde kis ve bagırsaklarında parlaklık olduğunu söyledi beni başka bi hastaneye sevk etti .ordaki muayenelerde aynı sorun görüldü .ikili tarama da ve bugünki kan testlerinde bebekle ilgili sorun görünmüyor
Böyle bir olayla karşılaşan varmı kafam çok karışık moralim bozuldu .amniyosentez riskli bi operasyon 200 kişiden 1 kişide bebeğin düşük riski bulunuyor lütfen yardımcı olun