bv187 he ben kan sulandirici iğnesi kullanıcam karnım dan yapıyorum gebe kalinca benim karnımda kalbi duruyor bebeklerin 2 ay olunca 1 senedir tedavi gordum 3 kez kürtaj 3 kere rahimden ameliyat oldum 3 sene böyle gcti 1 senedir de anca doktor izin verdi gebeliğe tekrar ocakta aşılama da yaptık tutmadı çok hasta olmuştum yatak döşek