Sinemmmasya açıklamaya göre var,bende farketmeden 26 Mayıs’a detaylı randevusu almışım.22+2 olucam,artık daha geçe bulamam.haftam geçer.Ben mecbur gidicem inşallah o doktor yapmiyordur grev.Cunku 5-6 Mayıs ta grev vardı fakat görümcem devlet hastanesinde göz randevusu vardı gayet gitti ,doktor grevde değilmiş.Bir şans,umut..