Leyla1420 mrb şuan iki aylık bebeğim var…hamileliğim aşırı stresli ve tartışma ile geçti…o zamanlarda sizin gibi tedirgindim…şuan kucağımda bebeğim en çok şunun vicdanını yaşıyorum yüzüne bakınca hangi sebep kim seni karnımda germeye strese bırakmaya degermis ki…onun o guzel yüzü ile kucağınıza gelince aynı vicdan azabını sizde yaşamayın daha ilk haftalardasiniz şuan olan olmuş ama sonrasında yapmayın…kimse için ve hiç bir sebep için degmezzz…