Angels21 Şimdiye kadar baskı hissi hiç olmamıştı genelde yatıp dinleniyorum ama bugün baskı hissi hissediyorum
Deletedmom73711 Angels21 Bebek aşağı vuruyor o da baskı hissi yaratıyordur muhtemelen, ben de serklajlıyım oğlum bazen vajinamı tekmeliyor resmen o an çok baskı hissediyorum. Kendini hiç yorma, ilacını iç ayaklarını kaldır ve uzan☀️
esradgn123 Angels21 Ben de servikal yetmezliğimin olduğunu yeni öğrendim Baskı hissediyorum oturamıyorum bazen rahatsız ediyor Sizin servikal uzunluk kaç mm
Angels21 esradgn123 27mm ilk öğrendiğimde sonra 1 hafta fitil ve iğne tedavisi ve dinlenme ile 30mm ye çıktı
esradgn123 Angels21 Ben 16. Haftada öğrendim 30 mm iğne ilaç kullanıyorum Ayrıca rahim ağzında kanama varmış İyi olur inşallah 🙏
bsraguruler Benimde 25 hafta 20 mm riskli grupdayim hunilesme de var mecbur dinlenecez ağır iş yapmayacaz
_Sahra bsraguruler merhaba öncelikle geçmiş olsun bendede servikal yetmezlik var dikişliyim önlem aldık çok şükür fakat şu 1 haftadır sürekli ağrım oluyor karnım acıyordu bebek büyüyor dedim ama alttan olan ağrılarımi çözemedim 22+6 yız yarın 23 oluyoruz insaAllah bu gibi şikayetleriniz varmiydi kısalmadan önce
bsraguruler _Sahra hayır hiç bir şikayetim yoktu çok güzel güzel gidiyordu çok enerjiktim bı kontrole geldim 40 dan 20 ye düşmüş hastaneye yatırıldıktan sonra 16 buçuk oldu şimdi sıkı takip ediyorlar aman ihmal etmeyin Dr um Allah dan fark etti
Sadriye35 _Sahra rahim agzi yetmezliğinde çoğu kişi hiç ağrı hissetmiyor ama ben hissedenlerdenim hatta fazlasıyla hissettim benim doğum sancısı gibi sancilarim oluyordu kasiklarimdan üst bacağıma dağılan ağrılar belimde ağrı sonra vajinada iğne batması gibi sızlamalar çok fazla ağrım oldu. Bir gün aşırı halsizdim o aralar pruloton kullanıyordum doktora haber verdim gel dedi rahim ağzım 18 mm ye düşmüş acil serklaj yapıldı 25. Haftamda. Yani ağrılarınız büyük ihtimalle rahim ağzı yetmezliginden neyseki dikiş atılmış önlem almışsınız çok geçmiş olsun inşallah zamanında doğuracağız bütün serklajli anneler 🙏
bsraguruler Angels21 hiç bir Dr bana yat demedi hatta hemşireye sordum çok hareketliydim ondan mı dedim hayır dedi ama yattıkca yük dagiliyor kalınlaşır rahim ağzı diye düşünüyorum