Asdfghjkll
Valla canım son hafta’da bile dönen olmuş bizim doktorumuz 38.hafta doğum haftası olarak bilindiği için ve bizim bebito 8 gün önden gittiği için alalım dedi tamam olur dedim ☺️ Ödüm’de bi yandan kopuyor kesecekler beni diye ama 😬Rabbim can sağlığı versin tüm annelere tüm bebelere 🙏 sanada kesin gününü verir canım sağlıkla sıhhatle hayırla gelsin inşAllah 🙏