Hasret33 Kızlar mersindeyim 6. Haftadayım Mersin özel forum yaşam hastanesinde AHMET IŞIKTAN a gidiyorum kontrollere çok övdüler siz neler diyorsunuz var mı tavsiye edeceğiniz bir doktor yardım lütfen 🙏🏻😊
Hasret33 Tugba33 instagramdan Onuda takip ediyorum doktorumu değiştirsem diyorum ama bilmiyorum Canım bayan olması daha iyi sanki Ahmet Işık’tan çok iyi fakat biraz soğuk geldi ters davranıyor gibi önce hep Ahmet Işık’tan derdim 🤔
Tugba33 Hasret33 bizim elektrigimiz tuttu bende baslarda degistirtim memnunum son 4 aydir onun takibindeyim
Hasret33 Tugba33 çok güzel di canım 😊 6+3 haftalıkmışız 😊 hiç beklemiyordum ve kalbini duydum 😊 doktorumuz gerçekten çok güzel ilgilendi 😍🙏🏻