Ccaannsseell kuru ciltler için doğal jel kremi var nemlendiriciden kastınız o sanırım başka kremi yok çünkü.. o krem yetişkinler için değil mi ? Ama bebeklere de kullanılıyor sanırım ..bi de pişik kremi INCIA almadınız mı?
cileklicookie Haziran Temmuz gibi doğacak inşallah.. siz o zaman ilk 3 ay losyon krem vs hiçbir şey mi sürmediniz ?
Aytiii evet ben de lansinoh düşünüyordum ama INCIA yorumlarına baktım genelde hepsi memnun üstelik içeriği de doğal..bana doğumdan 2-3 hafta önce başlamamı önerdiler sütüm gelir mi gelmez mi bilmiyorum gelse bile ağrım acım olur mu onu da bilmiyorum ama kullanmakta, önlem almakta fayda var gibi.. siz kullanmaya doğumdan sonra emzirir emzirmez mi başladınız?